۱۳۸۹ آذر ۳, چهارشنبه

آرش آرش مهر

برای مهندس آرش مهر
---------------------

سلام مهندسی که هســــــــتی زبل
شوخی و طنـــــــازو کمی اهل دل
گفتی یه شــــــعری هم بگم برایت
قبول بکن نوشتــــــــــه مو فدایت
کلاستون همیــــــشه سرزنده بود
مفید وخوب بــــرای این بنده بود
درسته که پـــــــیر شدم و مفنگی
اما هنوز شیــــــرم وشیر جنگی
این جوونای توکــــلاس که دیدی
دایم دارن می لــرزن، عین بیدی
خلاصه استـــــــاد، ما مریدتونیم
قلبیه عشــــــــق ما و بی زبونیم
اگر نبـــــــــود شائبه یی برامون
خیلی چـــیزا بود که بگم براتون
می ترسم از تهمت پاچه خواری
نمی کنم زیادی گـــــــــریه زاری
ولی بدون کــه پای من می لنگه
برای من آخــــــــر ترم یه جنگه
یه جنگ بین بنـــــز و یک ژیانی
امید که فــــــرق این دو را بدانی
ژیان منم و بـــــــــنز اون جوونا
نمــــــــــــره بده دراز نشه زبونا
تو آرشی، مهـــــــــر تو هم زیاده
نمـــــــــــــره ندی بازار من کساده
به من می خندن و می گن قراضه
این یکی رو خودت بدون خـلاصه
استادِ با صــــــــفا تویی آرش مهر
خندونی و همــــــدم چند پری چهر
امید که زندگی کنی هـــــــزار سال
توفیقت هم فــــزون بگرده هر سال
گرچه ســـــــــر کلاس دعایی کردی
فرق می کنه این دفعه هست فردی
دعا بکن حــــــــالم کمی خوب بشه
احوالمـــــــــم به کلی مرغوب بشه
تو امتـــــــحان می بینمت به زودی
اگــــــــرچه هم نداشته باشه سودی
امیـــــــدوارم جیب تو باشه پر پول
امتــــــــــــحانت برای ما نشه غول
دوست نـــــــدارم ازم به دل بگیری
بهت یقــــــین دارم،روشن ضمیری
خلاصه حـــــــــــــرفای زیادی دارم
چه فایده حوصــــــــله سر می یارم
بنابر این می سپارمت به خــــــــــدا
به قــــــول ما گیلانیها تی فــــــــــدا
 سی ام آذرماه 1388

۵ نظر:

شهراد گفت...

بسیار جالب بود و خوشحالم از این بابت که استادهای به این خوبی دارید که با تمام وجودتون براشون شعر میگین . با صفا باشید و سلامت .

داد گفت...

سلام به شهراد
.
ممنون/هرکی دوست داشته باشه و استقبال کنه ما بخیل نیستیم چیزی بتونیم براش می نویسیم/این بنده خدا شعر " این کلاس درس خبرنگاری" رو شنید و گفت:
پس من چی؟
منم گفتم استاد یکی هم برای شما می نویسیم/اتفاقا بعد ازخوندن استقبال کرد و گفت با همسرم خوندیمش و کلی خندیدیم.
از اینکه استاد هام طاقت شوخی رو دارند خوشحالم/با احترام

عارف درویش گفت...

امیدوارم جیب تو باشه پر پول و خوب اومدی

داد گفت...

سلام به عارف
.
تو دیدی قبول نیست!!!!....

عارف درویش گفت...

زمن درود زتو سلام

خروج از این صفحه بدون نوشتن پیام(ترجیحا طنز)شرعا حرام است.